• ciekawą, różnorodną tematycznie pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się samodzielnością i zdolnościami organizacyjnymi.
  • wynagrodzenie adekwatne do wymagań rynku pracy - trzymamy rękę na pulsie w tym ważnym dla każdego Pracownika temacie.
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy.
  • możliwość rozwoju zawodowego –  ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników. Są wśród nas dyrektorzy, którzy zaczynali pracę od stanowiska pracownik - nie specjalista.
  • stabilne zatrudnienie – każdy, kto rzetelnie wykonuje swoje zadania ma gwarancję pracy  - ponad 60% pracowników związanych jest z firmą co najmniej 15 lat.
  • przestrzegamy zasady  równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
  • przyjazne środowisko pracy - przywiązujemy ogromną wagę do dobrej wzajemnej współpracy.
  • karty Multisport, spotkania integracyjne.

 

------------------------------------------------------------------------------------------

Aktualne rekrutacje
20.02.2019
 

Młodszy specjalista ds. logistyki handlowej

 

Miejsce pracy:

Dział Logistyki handlowej w Krakowie, ul. Marcika 14C (Park Handlowy „Zakopianka”)
 

 Zakres obowiązków:

  • logistyczna i handlowa obsługa klientów hurtowych wyposażenia łazienek
  • doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie handlowej
  • planowanie załadunków i dostaw do klientów oraz zapewnienie ich terminowości
  • aktywna współpraca z firmami spedycyjnymi
  • monitorowanie etapów przepływu towarów
  • współpraca z magazynem i zaopatrzenie w ramach obrotu przepływu towarowego

 
Wymagania :

  • wykształcenie wyższe lub średnie
  • praktyczna znajomość zagadnień magazynowych, transportowych i procesów logistycznych
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • zdolności  komunikacyjne oraz predyspozycje do pracy  klientem
  • zaangażowanie w działaniu, zorientowanie na osiąganie wyników
  • znajomość programów klasy ERP i pakietu MS Office
 

Firma oferuje:

  • umowę o pracę  w pełnym wymiarze czasu pracy,  wolne weekendy
  • wynagrodzenie  adekwatne do poziomu kwalifikacji oraz osiąganych wyników
  • niezbędne  narzędzia pracy, komfortowe warunki pracy
  • ciekawą, różnorodną tematycznie pracę,  dającą możliwości rozwoju

 

Aplikacje prosimy kierować na adres: rekrutacja.logistyka@excellent.com.pl
 

 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






KOORDYNATOR ZLECEŃ INWESTYCYJNYCH

 

MIEJSCE PRACY:

KRAKÓW: Dział Sprzedaży Inwestycyjnej, ul. Stefana Korbońskiego 14C w Krakowie (Park Handlowy „Zakopianka”)
 
WROCŁAW:  ul. Wolańska 17  ( biuro w trakcie adaptacji)
 

Zakres obowiązków:

  • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz(mieszkania „pod klucz”), w tym: przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, nadzór  nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji  z partnerami handlowymi
  • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami
  • pozyskiwanie  nowych firm podwykonawczych oraz  zleceń inwestycyjnych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
  • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
  • umiejętność zarządzania projektami
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • zdolności komunikacyjne oraz predyspozycje do pracy z wymagającym klientem
  • znajomość programów : Microsoft Excel,Word

Firma oferuje:

  • umowę o pracę  w pełnym wymiarze czasu pracy
  • wynagrodzenie do negocjacji
  • niezbędne  narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
  • ciekawą, różnorodną tematycznie pracę,  dającą  możliwości  rozwoju
Aplikacje prosimy kierować na adres : rekrutacja@excellent.com.pl
Informacja o Firmie:  www.excellent.com.pl

 

----------------------------------------------------------------------------------------