Kierownik Oddziału/Regionalny Kierownik Sprzedaży w Lublinie
 


Zakres obowiązków :
  • realizacja polityki handlowej w powierzonym regionie
  • realizowanie planów sprzedaży i planów marży oraz nadzór nad ich wykonaniem
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami firmy
  • monitorowanie i analiza działań konkurencji w regionie
  • zarządzanie podległym personelem
  • zarządzanie oraz nadzór nad powierzonym majątkiem firmy, w tym prowadzenie gospodarki magazynowej
  • kontrola należności handlowych

Wymagania :
  • wykształcenie wyższe
  • kilkuletnie doświadczenie w obszarach zarządzania sprzedażą oraz zarządzania personelem
  • znajomość technik sprzedaży (B2B)
  • umiejętność planowania i zarządzania budżetem
  • zdolności  negocjacyjne, przywódcze, wysoki poziom komunikatywności
  • umiejętność utrzymywania długotrwałych relacji  handlowych
  • konsekwencja w planowaniu i osiąganiu celów, odporność na stres
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • dobra znajomość środowiska Windows ( Excel, Word)

Miejsce pracy
  • Oddział Szkła Budowlanego w Lublinie, ul. Gospodarcza 44

Firma oferuje:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
  • wynagrodzenie  adekwatne do wymagań rynku - do negocjacji
  • niezbędne narzędzia pracy
  • karty multisport
 

Aplikacje prosimy przesyłać  na adres:  rekrutacja@excellent.com.pl
Informacja o firmie:  www.excellent.com.pl  www.szklo.excellent.com.pl

 




--------------------------------------------------------------------------------------------------------




Pracownicy produkcyjni

Zakres obowiązków :
  • praca fizyczna  przy produkcji  wanien i brodzików lub produkcji/przetwórstwa  szkła
  • przestrzeganie norm jakości wytwarzanych produktów
  • staranne wykonywanie powierzonych zadań 
                       
Wymagania :
  • umiejętności manualno-techniczne  
  • obowiązkowość, rzetelne podejście do wykonywania powierzonych zadań
  • umiejętność pracy w zespole
 
Miejsce pracy:
  • Zakład Produkcyjny  w Krakowie, ul. Nad Drwiną 10/B-2
 
Oferujemy:
  • gwarancję pracy  każdemu kandydatowi , zainteresowanemu związaniem swojej kariery z Rzetelnym Pracodawcą.  Czekamy również na ABSOLWENTÓW szkół  zawodowych i średnich
  • program szkoleń zapewniający szybkie wdrożenie do pracy i zdobycie nowych umiejętności a więc wdrażamy od podstaw do pracy na konkretnym stanowisku
  • zatrudnienie  na podstawie umowy o pracę , wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
  •  40-godzinny  tygodniowy czas pracy: 8 godzin/dobę , praca zmianowa
  • karty Multisport , spotkania integracyjne

Aplikacje prosimy przesyłać  na adres: rekrutacja@excellent.com.pl
Kontakt telefoniczny: Dział Kadr tel 126530566 w. 1301-1303

------------------------------------------------------------------------------------------------------

PRACOWNIK MAGAZYNOWY  

Zadania: 
  • prace fizyczne w magazynie szkła budowlanego i ozdobnego
  • wystawianie dokumentów magazynowych
  • obsługa klientów – wydawanie towaru
  • obsługa wózka widłowego lub suwnicy z poziomu „O” w przypadku posiadania uprawnień
 Wymagania : 
  • obowiązkowość , pracowitość
  • umiejętność pracy w zespole
  • świadczenie pracy w systemie 2-zmianowym  
Miejsce pracy:
  •  Magazyn Oddziału Szkła Budowlanego w Podłężu k/Niepołomic

Oferujemy:

  • gwarancję pracy każdemu kandydatowi, zainteresowanemu związaniem swojej kariery z Rzetelnym Pracodawcą. Czekamy również na ABSOLWENTÓW szkół  zawodowych i średnich
  • program szkoleń zapewniający szybkie wdrożenie do pracy i zdobycie nowych umiejętności
  • zatrudnienie  na podstawie umowy o pracę , wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,  40-godzinny  tygodniowy czas pracy: 8 godzin/dobę ,  od poniedziałku do piątku
  • możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicy z poziomu „O” , finansowanych przez Firmę
  • karty Multisport, spotkania integracyjne
 
CV prosimy składać na adres mailowy: rekrutacja@excellent.com.pl
Kontakt: Dział Kadr , tel :12 653 05 66 wewn.1301-1303
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOORDYNATOR ZLECEŃ INWESTYCYJNYCH
Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz, m.in.: opracowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, nadzór  nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych z partnerami biznesowymi
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami
• pozyskiwanie  nowych firm podwykonawczych oraz  zleceń inwestycyjnych 
 
Wymagania
• wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej lub wykończenia /wyposażenia wnętrz
• umiejętność zarządzania projektami
• umiejętność zarządzania pracą podwykonawców
• zdolności  komunikacyjne oraz umiejętność utrzymywania długotrwałych relacji  handlowych
• dobra znajomość programów : Microsoft Excel, Word; 
 
Miejsce pracy
Dział Sprzedaży Inwestycyjnej w Krakowie, ul.S. Korbońskiego 14C (Centrum Handlowe „Zakopianka”)
 
Firma oferuje
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce
• atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności
• niezbędne narzędzia pracy, m. innymi samochód służbowy, laptop
• ciekawą, różnorodną tematycznie pracę dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi oraz samodzielnością
• przyjazne środowisko pracy
• karty multisport, wyjazdy integracyjne

Aplikacje prosimy przesyłać  na adres: rekrutacja@excellent.com.pl .

------------------------------------------------------------------------------------------------