SERWIS EXCELLENT

Szanowni Państwo,
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz zaleceniami służb sanitarnych dotyczących rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 wywołującym chorobę COVID-19 aby skutecznie chronić zdrowie naszych Klientów serwis Excellent zawiesza czasowo do odwołania wyjazdy terenowe naszych pracowników.
Ograniczona również zostaje możliwość osobistego załatwiania spraw w biurze serwisu.
Bieżące sprawy będą w miarę możliwości realizowane drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Prosimy o wyrozumiałość dla przyjętego sposobu postępowania w tym okresie.


To gwarancja niezawodnej obsługi na lata.

Jako lider serwisu spełniamy Wasze najwyższe oczekiwania.






Programem reakcja serwisowa 48H objęte są produkty Excellent, Axel oraz Actima.
Zapewniamy reakcję serwisową w ciągu 2 dni roboczych (48H),czyli podjęcie działań przez koordynatorów serwisu dotyczących zgłoszeń serwisowych licząc od daty ich otrzymania.